caroolines.blogg.se

Underbar tisdag... eller nått sånt

Publicerad 2014-09-09 20:50:45 i Allmänt,

Hur mycket otur kan man egentligen ha... Skulle åka till stan efter skolan och köpa present åt pappa som fyller år idag, älskar att göra det så det skulle bli kul. Så när jag sitter på moppen och är påväg till stan, börjar hela moppen och låta som om det skulle kunna höras på hela jorden och den slutar fungera, mitt i vägen, kul. Så jag svängde in till kanten och ringde pappa så han kunde komma och hjälpa mig. Och inte nog med att moppen går sönder, öppnar sig hela himlen och jag blir totalt dyngsur, och jag hade ju såklart också vita jeans på mig så alla som körde förbi fick se mina dåvarande genomskinliga byxor. Känns verkligen som jag fick en underbar avslutning på denna skoldag. Typiskt mig, så att jag är inte alls förvånd att det hände.
Annars så var skoldagen bra, gick väldigt fort med tanke på att jag slutade 13.15. Vid tre ungefär hämtade pappa upp mig hos mamma för att åka hem dit och fira honom lite. Vi åt plankstek och tårta, snacka om matkoma efter haha. Inte nog med resten av vad som hänt under dagen så tog jag sönder mina byxor då också. Fastnade med byxorna i handtaget i våran ena bänk, alltså hahah jag är så himla klantig.... haha jaja, sån jag är. Nu har ni fått en liten sammanfattning av dagen iallafall hahah, hör av mer imorgon, puuuuss
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Hej hej! Jag heter Caroline och är en tjej på 16 vårar. På min blogg kommer ni få läsa om vad jag hittar på om dagarna och mycket mer. Puss & kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela