caroolines.blogg.se

Torsdag, 18 september

Publicerad 2014-09-18 20:48:11 i Allmänt,

Blev tyvärr ingen bloggning igår, var borta hela dagen och på kvällen uteblev även bloggningen då. Men nu är jag här igen. Igår var vi som sagt lediga från skolan vilket var otroligt skönt, att få ett litet break i mitten av veckan. Vid ett ungefär åkte vi till busfabriken i norrköping och tog med min systerdotter dit. Tycker faktiskt det är ganska kul att vara där haha, och deras mjukglass alltså, to die for! Efter vi varit där i ungefär en timme så åkte vi vidare mot lager 157 och Ingelsta. Därifrån fick jag med mig ett par nya svarta jeans, eftersom mina andra gått sönder (i och med att jag fastnade i bänken haha..), jag hittade även en grå tröja och ett par nya vinterskor. Tyvärr är skona kvar hos pappa så kan inte visa dom nu, men ni får en bild i helgen på dem. På kvällen tog jag mitt pick och pack och åkte hem till mamma där jag är nu. 
Idag var jag tillbaka till skolan igen och till veckans längsta dag. Men med en håltimme på en och en halvtimme  och att få sluta halv tre istället för kvart i fyra gjorde dagen lättare. Så nu är det återigen fredag imorgon vilket ska bli så sköööönt! Veckorna går så himla fort!
Nu ska jag fortsätta glo på idol så hör jag av mig mer imorgon, puuuuus
 
Får bli en bild på mig från i måndags i brist på annat
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Hej hej! Jag heter Caroline och är en tjej på 16 vårar. På min blogg kommer ni få läsa om vad jag hittar på om dagarna och mycket mer. Puss & kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela