caroolines.blogg.se

Tisdagsmorgon

Publicerad 2014-09-23 07:51:29 i Allmänt,

Godmorgon, och förlåt för dålig bloggning.. Men efter skolan åkte jag hem till mitt hjärta som inte var i skolan igår, så när jag slutat gick jag hem och pussade lite på honom. Resten av kvällen blev jag sittandes med min historiainlämning som skulle skickas in igår innan 23.59. Så efter jag hade skickat in den hade jag inte någon ork kvar till att blogga. Men nu har jag inte lika mycket läxor än tidigare i veckan, så det känns rikrigt skönt. Speciellt att den största inlämningen är klar.
Idag börjar jag 08.30 och slutar klockan 15. Känns surt, för egentligen slutar jag 13.15 men idag skulle vi göra något med hela duveholm så där sket sig min tidiga dag.. men men. 
Hoppas i får en bra tisdag så hörs vi sen, puss
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2014-09-23 21:29:15

Men majgod va snygg

Svar: Men gullis du är dååååå, majgod vad du är snygg kan jag bara säga!! :*
Caroline

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Hej hej! Jag heter Caroline och är en tjej på 16 vårar. På min blogg kommer ni få läsa om vad jag hittar på om dagarna och mycket mer. Puss & kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela