caroolines.blogg.se

Tisdag, 23 september

Publicerad 2014-09-23 17:45:56 i Allmänt,

Hej bloggisen! Just nu sitter jag i soffan under filten med datorn i knät och kom hem för en stund sen. Idag fick jag ju sluta strax innan tre istället för strax efter ett, vilket som sagt kändes surt. Speciellt när det verkligen inte gav någonting av det vi gjorde. Hade hellre varit hemma, men men, nu är jag hemma iallafall. Efter skolan gick vi hem till alex en sväng och jag hjälpte honom lite med hans svenskatal vi ska ha imorgon. På tal om det måste jag läsa på mitt så jag kan det någorlunda imorgon när jag ska stå framför halva klassen i fyra minuter och prata om hur jag definierar ordet familj. Usch vad jag hatar sånt där, att stå framför klassen så länge och att alla bara ska kolla på just mig. Jag hatar verkligen sånt, så är fakitskt redan nervös!!
Tänkte förresten slänga upp lite bilder på mina nya skor som jag köpte förra veckan också, jag sa ju att jag skulle visa dem. Så det kommer upp lite senare. Puss
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Hej hej! Jag heter Caroline och är en tjej på 16 vårar. På min blogg kommer ni få läsa om vad jag hittar på om dagarna och mycket mer. Puss & kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela