caroolines.blogg.se

Promenix

Publicerad 2014-09-14 15:51:18 i Allmänt,

Vilket väder det är idag alltså! Fick ett ryck förut att jag kände att jag ville ut och röra på mig en sväng, så knöt på mig träningsskona och tog en liten promenad på ca 40 minuter till affären och tillbaka (känns så jobbigt att gå ut själv utan min lilla hund vid min sida..). Ikväll tänkte jag stå för matlagningen och då behövs det majs vilket vi inte hade hemma så då passade det bra att jag gick iväg och handlade det. Köpte mig en ny foundation också, med tanke på att min andra börjar ta slut. Den är något jag måste tipsa om! Det är den bästa foundationen enligt mig utav dem jag har testat, tycker den är jätte bra och jätte lätt att applicera. Om man köper den på Ica som jag gjorde nu, behöver men endast betala 155 kronor, vilket jag tycker är ett bra pris för en foundation. Den här gången tog jag en ljusare nyans eftersom jag vet att jag redan börjar bli blekare i hyn nu när det börjar bli höst och mörkare tider, så det ska bli intressant att testa imorgon och se om det blir någon possitiv skillnad. Tänkte börja röja på mitt rum som verkligen behöver städas, innan jag senare ikväll börjar med maten, det blir tacos a la carro haha. Pussen
 
Alltså förlåt för tre kassa mobilbilder... men kameran är hos mamma så ska försöka hämta den senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Hej hej! Jag heter Caroline och är en tjej på 16 vårar. På min blogg kommer ni få läsa om vad jag hittar på om dagarna och mycket mer. Puss & kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela