caroolines.blogg.se

Onsdag, 24 september

Publicerad 2014-09-24 22:54:27 i Allmänt,

Tänkte slänga in ett inlägg eftersom det inte har kommit upp något på hela dagen, tyvärr. Nu är snart onsdagen över och imorgon är det torsdag och en dag närmare helg. Idag höll jag ju som sagt mitt tal, det gick förvånansvärt bra faktiskt! Var så hiiiiimla nervös, usch vad jag mådde dåligt, så det känns så himla skönt att det är över. Efter skolan åkte jag hem och slocknade i soffan direkt, var så himla trött och det är så skönt att vara läxfri just nu. Runt åtta kom älskling och hämtade mig så där är jag just nu och där stannar jag över natten. Bloggen ser lite sådär ut just nu, men ska ta tag i det i helgen, men sålänge får den se ut såhär. Vi hörs imorgon, puss allihopa
Har tyvärr ingen bild heller.. Blir bättre med bloggningen imorgon, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Hej hej! Jag heter Caroline och är en tjej på 16 vårar. På min blogg kommer ni få läsa om vad jag hittar på om dagarna och mycket mer. Puss & kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela