caroolines.blogg.se

Om kärlek

Publicerad 2014-09-16 12:20:00 i Allmänt,

En av dem bloggarna jag läser är systrarnaq's blogg. Bloggen drivs av två systrar, Jennifer och Stina. Tjejerna bor i stockholm och bloggar om sin vardag, sina åsikter osvosv. Igår skrev Jennifer ett inlägg om kärlek som jag tyckte var så jäkla fint skrivet! Jag tyckte hon skrev allt så himla fint och allt hon beskriv stämmer in så himla bra. Därför tänkte jag länka det så ni får läsa det. Jag blev helt kär i inlägget, läs HÄR
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Hej hej! Jag heter Caroline och är en tjej på 16 vårar. På min blogg kommer ni få läsa om vad jag hittar på om dagarna och mycket mer. Puss & kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela