caroolines.blogg.se

Lördag, 13 september

Publicerad 2014-09-13 14:36:31 i Allmänt,

Hade en riktigt bra kväll igår med tjejerna i klassen!! Vi käkade pizza, lekte lite lekar, mycket lekar med frågor vilket var roligt så vi lärde känna varandra bättre. Runt 23 cyklade jag, wilmah och Matilda hem. Efter jag både hade kört förbi Wilmahs och Matildas hus cyklade jag sista biten hem till älskling och stannade där över natten. Nu är jag hemma igen och om ca en och en halvtimme ska vi åka hem till min kusin och fira henne, och efter det åker vi och äter på Olympos, blir mysigt! Ikväll kommer jag och alex bara ta det lugnt hemma hos mig och mysa. Hör av mig senare, hoppas ni får en fortsatt bra lördag. Pusseeen
 
Blev tyvärr inte så många bilder från igår, glömde helt bort... En snapbild var det enda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Hej hej! Jag heter Caroline och är en tjej på 16 vårar. På min blogg kommer ni få läsa om vad jag hittar på om dagarna och mycket mer. Puss & kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela