caroolines.blogg.se

Fredag, 12 september

Publicerad 2014-09-12 16:36:16 i Allmänt,

Äntligen är det fredag och helg, så himla skönt! Slutade 13.10 idag vilket verkligen inte sitter fel på en fredag, älskar våra fredagar. Åkte hem till älskling en liten stund innan pappa kom och hämtade mig, så nu sitter jag här hemma med datorn i knät. Ikväll klockan sex ska jag hem till Sara där vi alla tjejer i klassen ska ha tjejmys, äta pizza, spela spel och bara umgås. Ska bli riktigt kul!! Efter det åker jag hem till alex och sover där. Imorgon är det lite oklart vad som händer men det visar sig, vi ska iallafall hem till min kusin som fyller år och fira henne sen ut och äta på restaurang senare på kvällen.
Det kommer ju inte bli någon bloggning ikväll med tanke på att jag inte är hemma, så vi hörs imorgon om jag inte bloggar senare när jag kommit hem ikväll. Pussen
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Hej hej! Jag heter Caroline och är en tjej på 16 vårar. På min blogg kommer ni få läsa om vad jag hittar på om dagarna och mycket mer. Puss & kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela