caroolines.blogg.se

Älskling

Publicerad 2014-09-10 09:26:41 i Allmänt,

Idag fyller min älskade fina pojkvän år! Jag kan inte vara lyckligare med någon annan, han är den enda jag vill ha. Så himla lycklig som har honom så ni förstår inte. Min pojkvän är bäst i hela världen. Han är den som alltid får mig på bra humör även hur dåligt allt än känns, han gör mig till den lyckligaste tjejen. Så grattis till min underbara, finaste, älskade, bästa, vackraste pojkvän! Jag älskar dig så otroligt jävla mycket 
Så imorse åkte jag hem till honom och myste och gav honom hans present. Han blev jätte nöjd och den passade perfekt, jättekuuul! Nu sitter vi i skolan och har in princip nyss startat dagen, går till halv tre idag så det är ett tag kvar. Hör av mig senare, puuuuss
 
 
Det finaste jag vet♡
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Hej hej! Jag heter Caroline och är en tjej på 16 vårar. På min blogg kommer ni få läsa om vad jag hittar på om dagarna och mycket mer. Puss & kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela