caroolines.blogg.se

Snart är det dags!!

Publicerad 2014-05-26 22:14:42 i Allmänt,

Precis satt mig i soffan och känner mig äntligen hyggligt klar med allt. Ska krypa ner i sängen snart så jag är något vidare pigg inatt iallfall när jag ska upp. Klockan tre ringer klockan, så då är det bara att fara iväg mot flygplatsen. 
Åkte hem till mitt hjärta efter skolan och myste och sa hejdå till honom, annars har jag packat, duschat osv osv. Jag kommer inte ha något internet där nere, så alltså kommer det inte bli någon bloggning på en vecka. Kanske får internet någon gång ibland men då kommer det inte gå åt till bloggen, så vi hörs om en vecka. Är så jävla taggad just nu, bara några timmar kvar innan vi lämnar k-holm och Sverige för några dagar!! Vi ska ha det så jävla bäst och sola som fan!! Som jag har längtat, nu jävlar!!! Så ja, vi hörs om en vecka igen,  ha det bäst för det ska verkligen jag ha!!! pussen 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Hej hej! Jag heter Caroline och är en tjej på 16 vårar. På min blogg kommer ni få läsa om vad jag hittar på om dagarna och mycket mer. Puss & kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela