caroolines.blogg.se

And maybe I can let myself down

Publicerad 2014-01-26 18:12:23 i Allmänt,

Nu är helgen snart över och det känns ju som vanligt skit. Men skönt som det är så går jag bara fyra dagar denna vecka för på torsdag efter skolan drar vi iväg till Sälen över helgen för att åka lite skidor. Så det ser jag verkligen fram emot! I torsdags drog vi iväg hela familjen till norrköping. Vi myste runt i stan och åkte även ut till Ingelsta en sväng. Där fick jag med mig en skidjacka hem som ska premiäranvändas nästa helgen. I fredags fick jag redan knalla hem vid ett från skolan vilket är det man oftast vill ska hända en fredag. Efter ett tag kom även bästi tilda hit, vi kollade på ph, snacka osv. Mysis!! Runt sju gick jag ned till stan för att möta upp pelle och bello. Vi satte oss på c&l och där satt vi tills de stängde. Sedan tog vi bussen hem till bello där vi stannade resten av kvällen innna jag och pelle åkte hem. Hade det bäst med mina gurls! Igår tog jag mig till friskis och körde ett pass med manda. Känns skönt att vara tillbaka där jag hör hemma. Hahaha nej nu överdrev jag verkligen! Men iallfall så känns det skönt att vara tillbaka. På kvällen gick vi hela familjen och åt mat på Olympus för att fira morfar som precis fyllt sjuttio! När jag precis klivit innanför dörren hemma ringer syster min och frågar om jag kan vara barnvakt åt Elma för att de behövde åka till sjukhuset för Jonna trodde det var dags för deras andra barn att komma. Så resten av kvällen myste jag med lillskruttan innan hon åkte hem till farmor runt elva. Ingen nyfödd bebis blev det igår, så hoppas på idag, ååh! Idag har jag skrivit på min hatade novell som ska vara klar nästa vecka, så nu är det bara att ligga i. Kom ut från duschen för en stund sen efter ett pass med manda på friskis igen. Ja det var väl en sammanfattning av mina senaste dagar! Taggar upp för en ny vecka nudå!! Eller inte.... Pussen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Hej hej! Jag heter Caroline och är en tjej på 16 vårar. På min blogg kommer ni få läsa om vad jag hittar på om dagarna och mycket mer. Puss & kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela