caroolines.blogg.se

Onsdag, 26 februari

Publicerad 2014-02-26 18:57:00 i Allmänt,

Nu är de värsta dagarna avklarade i skolan och imorgon är det torsdag. Det känns verkligen skönt, och veckan har faktiskt gått rätt så fort. Saknar sportlovet som fan och det gör ju det inte lättare när man ser på alla bloggar från stockholm att dom har sportlov nu. Denna vecka har iallfall rullat på bra förutom att det känns som jag ska försvinna bland alla läxor. Jo men ös på bara det gillar vi, not...... Har äntligen skickat in min novell och några till arbeten så det känns skönt. Äntligen är jag klar med min novell som jag har dragits med ett bra tag nu. Avslutade denna dag med ett matteprov och FÖR EN GÅNG SKULL kändes det riktigt bra när jag lämnade klassrummet efter! Ska göra den lättare delen imorgon så hoppas att den också går bra. Imorgon packar jag ihop mina saker och åker över till pappa, saknar min hundis ♡ Inga planer planerade inför helgen än så länge så det visar sig vad jag hittar på, ska iallfall ta mig ut i skogen med min lilla (stora) lurviga varelse någon gång, min gosis. Inte så mycket mer att säga just nu, pussen
 
Det är sjukt hur äckligt mycket jag saknar det här ♡♡♡♡
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Hej hej! Jag heter Caroline och är en tjej på 16 vårar. På min blogg kommer ni få läsa om vad jag hittar på om dagarna och mycket mer. Puss & kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela