caroolines.blogg.se

Let's be happy

Publicerad 2013-05-31 23:16:05 i

Kom hem från en härlig kväll med fint folk för en liten stund sen. Jag, Matilda, Nora, Wilmah och Isabelle tog med oss lite gott och åkte hem till Anton och slog oss ner på hans balkong. Vi har bara haft det så jäkla bra. Idag efter skolan mötte jag upp mysiga Vickan för en sväng på stan. Vi tog en fika på Sköna Gertruds och jag handlade även lite presenter osv. Alltid lika mysigt att träffa denna underbara person, tur jag har dig min fina vän! En mycket bra fredag har detta varit och det är så skönt att det är helg. Jag bara ryser i hela kroppen när 3:orna på gymnasiet kommer och tutar och sjunger att dom ska ta studenten, ååh gud så härligt! Imorgon har jag än så länge inga planer för dagen, men lite senare dyker mina brudar upp för en myskväll. Det ska bli riktigt mys ska ni veta!


Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Hej hej! Jag heter Caroline och är en tjej på 16 vårar. På min blogg kommer ni få läsa om vad jag hittar på om dagarna och mycket mer. Puss & kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela