caroolines.blogg.se

Torsdag, 28 februari

Publicerad 2013-02-28 21:05:28 i

Dagen idag var inte precis som jag hade tänkt mig, blev besviken på temaveckorna kommer se ut.. Sitter just nu i min onepiece i soffan. Efter skolan gick jag hem till mamma en stund innan jag for till träningen. Var inte med och sprang pga min knäskada som börjar visa sig igen. Så jag var bara med och körde styrka. Efter det kom pappsen och hämtade mig och vi åkte förbi Ica nära och köpte naturgodis som jag ska sitta och knapra på imorgon i skolan. Imorgon efter skolan går jag hem och går en runda med min fina hund. Lite senare tar jag mig ner mot staden och möter Philipps så drar vi ner och tar en fika och uträttar massa ärenden. Myyyyys!


Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Hej hej! Jag heter Caroline och är en tjej på 16 vårar. På min blogg kommer ni få läsa om vad jag hittar på om dagarna och mycket mer. Puss & kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela