caroolines.blogg.se

Tillbaka med blogglusten

Publicerad 2013-04-30 16:03:00 i

Blev ingen bloggning igår tyvärr, men det ska det bli ändring på nu. Som sagt så var helgen toppen. Jag och ph hängde ihop med boysen hela helgen. Mycket skratt på det! Idag har skoldagen varit väldigt skön, haft vikarie och kortare lektioner mest hela dagen. Försov mig imorse, tog då en powernap på franskan då ingen i klassrummet gjorde något. Ikväll drar jag och ph till boysen och firar lite Valborg. Älskar dig hjärtis! En riktigt bra Valborg helt enkel! Lägger ut en snabbis bild sen på hur vi ser ut ikväll, ha en bra Valborg allihopa!


Puss & kram
Lite bilder från helgen & igår

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-04-30 17:29:26

Vilka är "boysen" ? :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Hej hej! Jag heter Caroline och är en tjej på 16 vårar. På min blogg kommer ni få läsa om vad jag hittar på om dagarna och mycket mer. Puss & kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela