caroolines.blogg.se

Tisdag, 16 september

Publicerad 2014-09-16 09:05:10 i Allmänt,

Förlåt för att bloggen uteblev totalt igår, hade tänkt att slänga upp ett inlägg igårkväll men det blev sängen tidigt för mig, så därmed uteblev bloggningen. Men idag är det tisdag och min dag håller endast på till 13.15 vilket känns otroligt skönt. Det känns ännu bättre i och med att vi är lediga imorgon också! Så det ska bli skönt att komma hem tidigt efter skolan och veta att man är ledig imorgon. Ska dock försöka sätta mig med min historiainlämning som jag behöver skriva på.
Ikväll kommer även alex och myser med mig till idol och ph, mysis! Slänger in ett inlägg senare, ha en bra tisdag allihopa, puuuuuss
 
bild från igår med bästiiii, loveu
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Hej hej! Jag heter Caroline och är en tjej på 16 vårar. På min blogg kommer ni få läsa om vad jag hittar på om dagarna och mycket mer. Puss & kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela