caroolines.blogg.se

Söndagsmorgon

Publicerad 2014-09-14 11:33:35 i Allmänt,

Hej på er! Sitter i soffan med datorn i knät i mysiskläder och kollar på tv. Idag är det söndag och jag har inga planer alls idag förutom att jag måste ta tag i lite plugg, men det är det inte sån jätte stor panik med. Igår var vi som sagt ute och åt på restaurang, var hur gott som helst! Efter det åkte vi alla hem och bara hade det mysigt innan jag somnade i soffan som vanligt, så jag och alex gick och la oss. 
Nu ska jag kolla på idolavsnittet från i onsdags som jag missade och gosa ner mig i soffan. Brukar ofta skriva att jag hör av mig senare och så gör jag inte det haha... men jag hör av mig senare, det lovar jag. Pussen
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Hej hej! Jag heter Caroline och är en tjej på 16 vårar. På min blogg kommer ni få läsa om vad jag hittar på om dagarna och mycket mer. Puss & kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela