caroolines.blogg.se

Söndag, 21 september

Publicerad 2014-09-21 17:44:30 i Allmänt,

Förlåt för att jag varit så frånvarande de senaste dagarna! Men imorgon är det ju måndag och då antar jag att bloggningen kommer komma igång som vanligt igen.
I fredags var jag hemma och umgicks med familjen och min pojkvän och bara hade en myskväll, för igår åkte mamma och dem till Grekland. Känns sådär att sitta här och få alla fina bilder från mamma på sms.. Men jag hoppas att dom har det bäst på deras bröllopsresa!!
Igår vaknade jag upp bredvid mitt hjärta innan han åkte iväg för att spela match. Då tog jag mina grejer och åkte hem till pappa där jag ska bo mestadels av tiden när mamma och dom är borta, eftersom det egentligen är mammavecka. Resten av dagen låg jag bara hemma och myste i det tråkiga vädret. Runt åtta gick vi till Dennis där det var fler människor och hade det jättekul. Så roligt att träffa alla tillsammans igen! Senare gick jag och älskling hem och somnade direkt, man blir så himla trött på helgerna efter skolan, det märks verkligen!
Idag har jag bara varit hemma och skrivit på min historiainlämning som ska vara klar imorgon, så det är därifrån jag har tagit en liten paus för att blogga. Så nu ska jag fortsätta att skriva lite innan dem andra kommer hem med pizza, mmmm.
Hoppas ni har haft en superbra helg, puss!
 
Kul bild... är så himla dålig på att ta kort, ska bättra mig!! 
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Hej hej! Jag heter Caroline och är en tjej på 16 vårar. På min blogg kommer ni få läsa om vad jag hittar på om dagarna och mycket mer. Puss & kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela