caroolines.blogg.se

Godnattis

Publicerad 2014-09-11 21:53:00 i Allmänt,

Hej bloggisen, ligger faktiskt just nu i min säng och tänkte slänga in ett inlägg innan jag somnar. Ovanligt tidigt för att vara mig och ligga i sängen nu och ska sova haha, men var så himla trött ikväll och slocknade i soffan direkt så kände att jag längtade efter sängen, så nu ligger jag här och ska strax stänga av.
Igår efter skolan åkte jag hem till älskling en sväng innan han skulle iväg till sin samling för match. Då åkte jag hem och packade ihop lite saker och hann slänga i mig lite mat innan Alex familj kom och hämtade mig. Som sagt så hade alex match, så då åkte jag och hans familj och överraskade honom på hans match i Motala. Så duktig min fina pojkvän! Efter matchen stannade vi och åt pizza innan vi åkte hemåt. När vi kom hem följde jag med alex hem och sov kvar där, mysis. 
Efter vi fick sluta idag dvs runt halv fyra, åkte jag hem och städade mitt rum hos mamma innan jag åkte över till pappa. Det behvövdes verkligen kan jag säga haha. Så efter det tog jag mitt pick och pack och åkte över till pappa då det är pappa vecka nu. 
Vi hörs mer imorgon, ska sova nu i min älskade säng, dock utan mitt pojke... lite ensamt. Puss och godnatt, hörs imorgon puuuuuss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Hej hej! Jag heter Caroline och är en tjej på 16 vårar. På min blogg kommer ni få läsa om vad jag hittar på om dagarna och mycket mer. Puss & kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela