caroolines.blogg.se

Vi drar mot varmare breddgrader...

Publicerad 2013-10-30 18:44:27 i Allmänt,

.. om 46 dagar!
Hej för denna onsdag! Redan onsdag och redan torsdag imorgon, sjukt vad veckorna går fort. Men när vi är tillbaka i skolan kan jag väl glädja mig med att det inte är så värst länge kvar tills USA, kan verkligen inte fatta att jag ska åka dit. USA LIKSOM!! Känns helt sjukt faktiskt, landet jag har drömt att åka till ska jag snart besöka. Helt sjukt. Men färdigtjatat om det, igår kväll körde jag ett cirkelfys pass med min finaste wilmah, var riktigt jobbigt men kändes skönt att köra ett sånt pass. Idag kunde jag inte ha haft en så mycket bättre dag än jag hade, mötte upp Tilda, Wilmah och Pelle på stan för lite fika på c&l och sedan strosade vi runt i regnet på stan. De tjejerna alltså, de bästa! Pusshej
 
Puss & kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Hej hej! Jag heter Caroline och är en tjej på 16 vårar. På min blogg kommer ni få läsa om vad jag hittar på om dagarna och mycket mer. Puss & kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela